Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"Berthelsen, H."'
Autor:
Lonergan, L, Qian, M, Berthelsen, H, Murphy, A, Wendler, C, Ní Chiaráin, N, Gobl, C, Ní Chasaide, A
This paper describes ÉIST, automatic speech recogniser for Irish, developed as part of the ongoing ABAIR initiative, combining (1) acoustic models, (2) pronunciation lexicons and (3) language models into a hybrid system. A priority for now is a syst
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::05115378682edda7a702ad7462a2f1b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Qian, M, Berthelsen, H, Lonergan, L, Murphy, A, O'Neill, C, Ni Chiarain, N, Gobl, C, Ni Chasaide, A
Publikováno v:
2022 33rd Irish Signals and Systems Conference (ISSC).
A range of lexicons and language models were tested in the development of ASR for Irish. One problem, common among minority languages, is the multiplicity of dialects, with no one spoken standard. To address this challenge, in a hybrid ASR system two
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Auðunardóttir, I.I., Bączkowska, A., Bédi, B., Beedar, H., Berthelsen, H., Cucchiarini, C., Tsourakis, N., Yao, C.
Publikováno v:
Proceedings of the Thirteenth Language Resources and Evaluation Conference, 2967-2975. European Language Resources Association (ELRA)
STARTPAGE=2967;ENDPAGE=2975;TITLE=Proceedings of the Thirteenth Language Resources and Evaluation Conference
Proceedings of the Thirteenth Language Resources and Evaluation Conference, pp. 2967-2975
STARTPAGE=2967;ENDPAGE=2975;TITLE=Proceedings of the Thirteenth Language Resources and Evaluation Conference
Proceedings of the Thirteenth Language Resources and Evaluation Conference, pp. 2967-2975
Contains fulltext : 288825.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) The Thirteenth Language Resources and Evaluation Conference, 20 juni 2022
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::df5d38a424bbdc8645d7821aefc9096e
http://hdl.handle.net/2066/288825
http://hdl.handle.net/2066/288825
Autor:
Akhlaghi, A., Auðunardóttir, I.I., Bédi, B., Beedar, H., Berthelsen, H., Cucchiarini, C., Vigfússon, S., Zuckermann, G.
Publikováno v:
Proceedings of the 2nd Workshop on Tools and Resources to Empower People with REAding DIfficulties (READI) within the 13th Language Resources and Evaluation Conference, 1-8. European Language Resources Association (ELRA)
STARTPAGE=1;ENDPAGE=8;TITLE=Proceedings of the 2nd Workshop on Tools and Resources to Empower People with REAding DIfficulties (READI) within the 13th Language Resources and Evaluation Conference
Proceedings of the 2nd Workshop on Tools and Resources to Empower People with REAding DIfficulties (READI) within the 13th Language Resources and Evaluation Conference, pp. 1-8
STARTPAGE=1;ENDPAGE=8;TITLE=Proceedings of the 2nd Workshop on Tools and Resources to Empower People with REAding DIfficulties (READI) within the 13th Language Resources and Evaluation Conference
Proceedings of the 2nd Workshop on Tools and Resources to Empower People with REAding DIfficulties (READI) within the 13th Language Resources and Evaluation Conference, pp. 1-8
Contains fulltext : 288824.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) The 13th Language Resources and Evaluation Conference, 24 juni 2022
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b59ba8bdac71695aeb0df289273b8dd3
https://hdl.handle.net/2066/288824
https://hdl.handle.net/2066/288824
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.