Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Berry, Vivien"'
Autor:
Berry, Vivien.
Texte remanié: Diss.--London--King's College, University of London, 2004. Titre de soutenance : A study of the interaction between individual personality differences and oral performance test facets.
Bibliogr. p. 197-231.
Bibliogr. p. 197-231.
Externí odkaz:
http://catalogue.bnf.fr/ark:/12148/cb41226120q
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessment in Education: Principles, Policy & Practice; Feb2021, Vol. 28 Issue 1, p13-36, 24p
Publikováno v:
ALTE (2017). Learning and Assessment: Making the Connections – Proceedings of the ALTE 6th International Conference, 3-5 May 2017.
Exploring teachers’ levels of assessment literacy in terms of their previous assessment experiences may help teacher educators to better understand the factors which promote or prevent effective assessment, thus contributing to more targeted and em
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2f53010d3221e1fc0765e0545db76c25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berry, Vivien, McNeill, Arthur
Publikováno v:
Language Policy; Dec2005, Vol. 4 Issue 4, p371-394, 24p