Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Bernigau D"'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 38; DOC87 /20210615/
At the start of the COVID-pandemic in March 2020, the Institutes of Veterinary Anatomy of the five German educational institutions were confronted with the challenge of digitalising all lectures for the second and fourth semesters of veterinary stude
Autor:
Pohl, A, Klass, LG, Kleinsorgen, C, Bernigau, D, Pfeiffer-Morhenn, B, Arnhold, S, Dilly, M, Beitz-Radzio, C, Wissing, S, Vogt, L, Bahramsoltani, M
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc53 (2021)
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education; VOL: 38; DOC53 /20210315/
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education; VOL: 38; DOC53 /20210315/
Goal: Presentation of the current range of courses regarding communication at the five German educational institutions for veterinary medicine. In addition to learning objectives and individual solutions, possible potential for future developments ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6876001e7c5a9756545ee00b3f058124
Publikováno v:
InVeST 2015: International Veterinary Simulation in Teaching Conference; 20150914-20150916; Hannover; DOC15invest17 /20150910/
Veterinary medical education in Germany conveys large quantities of theoretical knowledge in a densely packed curriculum. The acquisition of Day-One-Skills is recognized as an essential part of education but training opportunities for developing thes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cf602dfe5c0bacc4b3d9c0131f396cf6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.