Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"Berndt, Adele"'
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2024, Vol. 15, Issue 7, pp. 1824-1846.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-02-2023-0063
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 2023, Vol. 30, Issue 11, pp. 1-18.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEBR-05-2023-0480
Publikováno v:
Journal of Place Management and Development, 2023, Vol. 16, Issue 3, pp. 440-462.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMD-02-2022-0018
The interrelationship of family identities, personalities, and expressions on family winery websites
Autor:
Berndt, Adele, Meintjes, Corné
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 5, pp. 752-773.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-11-2021-3751
Expanding understanding of family social capital in crowdfunding of migrant entrepreneurial ventures
Autor:
Arshad, Nadia, Berndt, Adele
Publikováno v:
Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 2021, Vol. 17, Issue 1, pp. 182-207.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEC-04-2020-0056
Publikováno v:
European Business Review, 2022, Vol. 34, Issue 5, pp. 624-641.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EBR-07-2021-0149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berndt, Adele
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2021, Vol. 23, Issue 1, pp. 209-226.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-01-2021-0018
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCauley, Brian1 (AUTHOR) brian.mccauley@ju.se, Berndt, Adele1,2,3 (AUTHOR), Helmefalk, Miralem4 (AUTHOR), Hedlund, David3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Media Business Studies. Jul2024, p1-31. 31p. 3 Illustrations.