Zobrazeno 1 - 10
of 193
pro vyhledávání: '"Bernard, Isabelle"'
Autor:
Bernard, Isabelle
Nous étudions la question des conséquences normatives des approches théoriques de la discipline des RI. Le débat se situe à un niveau métathéorique. L'étude débute avec un double constat: 1) la conception de la théorie et de son lien avec l
Externí odkaz:
http://www.archipel.uqam.ca/1997/1/M10657.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morandi, Elena, Adoue, Véronique, Bernard, Isabelle, Friebel, Ekaterina, Nunez, Nicolas, Aubert, Yann, Masson, Frederick, Dejean, Anne S., Becher, Burkhard, Astier, Anne, Martinet, Ludovic, Saoudi, Abdelhadi
Publikováno v:
Neurology® Neuroimmunology & Neuroinflammation; Nov2024, Vol. 11 Issue 6, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bernard, Isabelle1 (AUTHOR), Ransy, Doris G.2 (AUTHOR), Brophy, Jason3,4 (AUTHOR), Kakkar, Fatima5 (AUTHOR), Bitnun, Ari6 (AUTHOR), Samson, Lindy3 (AUTHOR), Read, Stanley6 (AUTHOR), Soudeyns, Hugo2,7 (AUTHOR), Hawkes, Michael T.1,8,9,10,11 (AUTHOR) mthawkes@ualberta.ca
Publikováno v:
Viruses (1999-4915). Dec2022, Vol. 14 Issue 12, p2602. 12p.
Zoning In on Transit-Oriented Development: Understanding Bylaw Reform as Critical Policy Groundwork.
Publikováno v:
Journal of the American Planning Association; 2024, Vol. 90 Issue 2, p318-335, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.