Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Bernabei, Silvia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cusmai, Raffaella, Martinelli, Diego, Moavero, Romina, Dionisi Vici, Carlo, Vigevano, Federico, Castana, Cinzia, Elia, Mirella, Bernabei, Silvia, Bevivino, Elsa
Publikováno v:
In European Journal of Paediatric Neurology September 2012 16(5):509-513
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maiorana, Arianna, Caviglia, Stefania, Greco, Benedetta, Alfieri, Paolo, Cumbo, Francesca, Campana, Carmen, Bernabei, Silvia Maria, Cusmai, Raffaella, Mosca, Antonella, Dionisi-Vici, Carlo
Additional file 2. Table 1: Auxological parameters during ketogenic diet.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b28020156bb7b5ede70be7014dccad76
Autor:
Maiorana, Arianna, Caviglia, Stefania, Greco, Benedetta, Alfieri, Paolo, Cumbo, Francesca, Campana, Carmen, Bernabei, Silvia Maria, Cusmai, Raffaella, Mosca, Antonella, Dionisi-Vici, Carlo
Additional file 1. Description of the tests used for evaluation of cognitive skills, adaptive abilities, children’s level of functioning, behavior and psychopathology, and quality of life.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::919a4e275390ce0ab91b1b9ec3d35cd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bernabei, Silvia
E-learning can certainly be considered an aspect of education in its broad meaning, although it implies that the learner is situated at a physical distance from the instructor and therefore the use of a computer (or other mobile devices) is necessary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1513::e8736869930edc13cb8033d58cf1ba0b
http://hdl.handle.net/10379/5209
http://hdl.handle.net/10379/5209
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.