Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Berlanga, Adriana J."'
Autor:
Berlanga, Adriana J.1 adriana.berlanga@ou.nl, Kalz, Marco1, Stoyanov, Slavi1 slavi.stoyanov@ou.nl, Rosmalen, Peter van1 peter.vanrosmalen@ou.nl, Smithies, Alisdair2 alisdair.smithies@manchester.ac.uk, Braidman, Isobel2 isobel.braidman@manchester.ac.uk
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Oct2011, Vol. 14 Issue 4, p11-20. 10p.
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Jul2011, Vol. 14 Issue 3, p218-230. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sloep, Peter B., Berlanga, Adriana J.
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Resumen tomado de la publicación - El artículo pertenece al monográfico de la revista dedicado a La Universidad Red y en Red Aunque el concepto de aprendizaje en red suscita el interés de diferentes actores del ámbito educativo, aún existen muc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::331b6a267a1efeffc46bc27b33d58f0a
http://hdl.handle.net/11162/87414
http://hdl.handle.net/11162/87414
Publikováno v:
ISSUE=13;TITLE=13th International Conference on Interactive Computer aided Learning
Smithies, A, Braidman, I, Wild, F & Berlanga Flores, A J 2010, ' Monitoring Conceptual Development: Design Considerations of a Formative Feedback tool ', Paper presented at 13th International Conference on Interactive Computer aided Learning, Hasselt, Belgium, 15/09/10-17/09/10 .
eChallenges 2010
The Open University (ORO-Open Research Online)
Smithies, A, Braidman, I, Wild, F & Berlanga Flores, A J 2010, ' Monitoring Conceptual Development: Design Considerations of a Formative Feedback tool ', Paper presented at 13th International Conference on Interactive Computer aided Learning, Hasselt, Belgium, 15/09/10-17/09/10 .
eChallenges 2010
The Open University (ORO-Open Research Online)
This paper presents the design considerations of a tool aiming at providing formative feedback. The tool uses Latent Semantic Analysis, to automatically generate reference models and provide learners a means to compare their conceptual development ag
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b732a46b75c45779d4d853f38a7ba065
https://research.ou.nl/en/publications/82da69a8-6f2f-4b4a-85c9-cdb7ec386dfb
https://research.ou.nl/en/publications/82da69a8-6f2f-4b4a-85c9-cdb7ec386dfb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Web Based Learning - ICWL 2009; 2009, p150-157, 8p