Zobrazeno 1 - 10
of 202
pro vyhledávání: '"Berkenbosch, John W."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laroia, Rishi, Burns, Candice M., Boland, Kimberly A., Calhoun, Aaron W., Owen, Erin B., Stevenson, Michelle D., Berkenbosch, John W., Cross, Keith P.
Publikováno v:
In Progress in Pediatric Cardiology December 2019 55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Furlong-Dillard, Jamie M., Nguyen, Anh, Facciolo, Michael D., Feygin, Yana B., Napolitano, Natalie, Emeriaud, Guillaume, Berkenbosch, John W., Owen, Erin B.
Publikováno v:
Respiratory Care; Dec2023, Vol. 68 Issue 12, p1646-1656, 11p
Autor:
Azamfirei, Razvan, Mennie, Colleen, Dinglas, Victor D., Fatima, Arooj, Colantuoni, Elizabeth, Gurses, Ayse P., Balas, Michele C., Needham, Dale M., Kudchadkar, Sapna R., on behalf of the PICU Up! Investigators, Alqahtani, Mashael, Azar, Justin, Berkenbosch, John W., Bjorklund, Ashley R., Corbett, Kelly L., Dorfman, Molly V., Kiragu, Andrew W., Musick, Matthew A., Porter, Melissa B., Rothschild, Charles B.
Publikováno v:
Trials; 3/15/2023, Vol. 24 Issue 1, p1-11, 11p, 2 Diagrams, 3 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tripathy, Shreepada, Miller, Karen H., Berkenbosch, John W., McKinley, Tara F., Boland, Kimberly A., Brown, Seth A., Calhoun, Aaron W.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Introduction: Controversy exists in the simulation community as to the emotional and educational ramifications of mannequin death due to learner action or inaction. No theoretical framework to guide future investigations of learner actions currently
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/15205