Zobrazeno 1 - 10
of 243
pro vyhledávání: '"Berke GS"'
Publikováno v:
Laryngoscope, vol 125, iss 6
The Laryngoscope, vol 125, iss 6
Howard, NS; Mendelsohn, AH; & Berke, GS. (2015). Development of the ex vivo laryngeal model of phonation. Laryngoscope, 125(6), 1414-1419. doi: 10.1002/lary.25149. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9kn102z0
Howard, NS; Mendelsohn, AH; & Berke, GS. (2015). Development of the ex vivo laryngeal model of phonation. Laryngoscope. doi: 10.1002/lary.25149. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2k07n2jm
The Laryngoscope, vol 125, iss 6
Howard, NS; Mendelsohn, AH; & Berke, GS. (2015). Development of the ex vivo laryngeal model of phonation. Laryngoscope, 125(6), 1414-1419. doi: 10.1002/lary.25149. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9kn102z0
Howard, NS; Mendelsohn, AH; & Berke, GS. (2015). Development of the ex vivo laryngeal model of phonation. Laryngoscope. doi: 10.1002/lary.25149. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2k07n2jm
© 2015 The American Laryngological, Rhinological and Otological Society, Inc. Objectives/Hypothesis: The direct study of human phonation is limited by the invasive and painful nature of human laryngeal neuromuscular manipulation. As a platform for t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c7cfdf8472e7c6d23e5e408851ee3aba
https://escholarship.org/uc/item/9kn102z0
https://escholarship.org/uc/item/9kn102z0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.