Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Bering Jesse M."'
Publikováno v:
Psihologija, Vol 55, Iss 2, Pp 149-168 (2022)
While lack of control is one plausible explanation for conspiracy beliefs, the experimental evidence is mixed. We present two naturalistic studies that offer some limited support for the control hypothesis. In the first, Macedonians living in (North)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/421c67d3dce74eb284fd06063b3be60d
Autor:
Balkcom, Evan R., Alogna, Victoria K., Curtin, Emma R., Halberstadt, Jamin B., Bering, Jesse M.
Publikováno v:
In Cognition November 2019 192
Autor:
Bering, Jesse M.1 (AUTHOR) jesse.bering@otago.ac.nz, Smith, Samantha2 (AUTHOR), Stojanov, Ana2 (AUTHOR), Halberstadt, Jamin B.2 (AUTHOR), Hughes, Ruth J. M.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal for the Psychology of Religion. Jul-Sep2022, Vol. 32 Issue 3, p214-231. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences April-May 2014 61-62:86-90
Autor:
Stojanov, Ana1 (AUTHOR) ana.stojanov@postgrad.otago.ac.nz, Bering, Jesse M.2 (AUTHOR), Halberstadt, Jamin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/17/2020, Vol. 15 Issue 8, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Silva Luna, Daniel, Bering, Jesse M.
Supplemental material, sj-docx-1-scx-10.1177_10755470221098100 for Varieties of Awe in Science Communication: Reflexive Thematic Analysis of Practitioners’ Experiences and Uses of This Emotion by Daniel Silva Luna and Jesse M. Bering in Science Com
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b600a5885913535981433c4ae79d10c7
Autor:
Ingram, Gordon P. D., Bering, Jesse M.
Publikováno v:
Child Development, 2010 May 01. 81(3), 945-957.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40599144