Zobrazeno 1 - 10
of 944
pro vyhledávání: '"Bering Jesse"'
Publikováno v:
Psihologija. 55(2):149-168
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1028382
Autor:
Castro, Laureano, Toro, Miguel Ángel
Publikováno v:
Empiria : revista de metodología de ciencias sociales (23), enero-junio, 2012, p. 231-235. ISSN: 1139-5737
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1081::2540a2e11477f6926705db89c9ceb0b0
http://e-spacio.uned.es/fez/view/bibliuned:Empiria-2012-23-5100
http://e-spacio.uned.es/fez/view/bibliuned:Empiria-2012-23-5100
Autor:
Balkcom, Evan R., Alogna, Victoria K., Curtin, Emma R., Halberstadt, Jamin B., Bering, Jesse M.
Publikováno v:
In Cognition November 2019 192
Publikováno v:
Studia Humana, Vol 8, Iss 3, Pp 58-68 (2019)
Scientific interest in religion often focusses on the “puzzle of belief”: how people develop and maintain religious beliefs despite a lack of evidence and the significant costs that those beliefs incur. A number of researchers have suggested that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0b0139d17d3496bb56dbf92b37bb062
Publikováno v:
Method & Theory in the Study of Religion, 2018 Jan 01. 30(3), 279-299.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26507489
Autor:
Miguel Toro, Laureano Castro
Publikováno v:
Empiria. Revista de metodología de ciencias sociales. :232
Dos obras que se adentran en el fenomeno religioso desde el punto de vista psicosocial y tomando en consideracion el contexto actual.
Autor:
Bering, Jesse M.1 (AUTHOR) jesse.bering@otago.ac.nz, Smith, Samantha2 (AUTHOR), Stojanov, Ana2 (AUTHOR), Halberstadt, Jamin B.2 (AUTHOR), Hughes, Ruth J. M.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal for the Psychology of Religion. Jul-Sep2022, Vol. 32 Issue 3, p214-231. 18p.
Autor:
Bhutta, Sunya (AUTHOR), Gawrylewski, Andrea (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific American. Nov2018, Vol. 319 Issue 5, p80-80. 1/6p. 1 Color Photograph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.