Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"Bergmo, Trine"'
Autor:
Ribu, Lis, Holmen, Heidi, Torbjørnsen, Astrid, Wahl, Astrid Klopstad, Grøttland, Astrid, Småstuen, Milada Cvancarova, Elind, Elisabeth, Bergmo, Trine Strand, Breivik, Elin, Årsand, Eirik
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 2, Iss 2, p e34 (2013)
BackgroundThe present study protocol is designed to cover the Norwegian part of the European Union Collaborative Project—REgioNs of Europe WorkINg together for HEALTH (RENEWING HEALTH). Self-management support is an important element of care for pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c0eacf0dee5429d88a00b9bb46e0d23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Josendal, Bergmo. Medication Self-Management for Home Care Users Receiving Multidose Drug Dispensing: Qualitative Interview Study. JMIR Aging. 2024;7:1-10
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/35674
Publikováno v:
Jøsendal AV, Bergmo TS. From paper-based to electronic prescribing of multidose drug dispensing — effects on pharmacy workload. Linköping Electronic Conference Proceedings. 2022
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/27526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Josendal, Anette Vik1,2 (AUTHOR) anette.vik.josendal@ehealthresearch.no, Bergmo, Trine Strand1,3 (AUTHOR), Granas, Anne Gerd2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 12/13/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-9. 9p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Bergmo, Trine Strand, Sandsdalen, Vilde, Manskow, Unn Sollid, Småbrekke, Lars, Waaseth, Marit
Publikováno v:
Bergmo, Sandsdalen, Manskow, Småbrekke, Waaseth. Internet Use for Obtaining Medicine Information: Cross-sectional Survey. JMIR Formative Research. 2023;7:1-11
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/30660