Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Bergman, Jennifer"'
Autor:
Bergman, Jennifer
Syftet med denna uppsats är att analysera och diskutera den didaktiska potential klassisk litteratur kan tänkas ha för den litteraturhistoriska undervisningen i gymnasieskolan. I läroplanen för ämnet svenska förklaras det hur eleverna ska få
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:miun:diva-49366
Turn-of-the-Month Effect : A study of the existence of a calendar effect on the Swedish stock market
This thesis investigates the existence of the turn-of-the-month (ToM) effect on the Swedish stock market and further examines whether this calendar anomaly is persistent but different during the Covid-19 pandemic. The main purpose of this study is to
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-207024
Autor:
Bergman, Jennifer
Slutgiltigt godkännandedatum: 2022-01-16
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:miun:diva-44734
Autor:
Bergman, Jennifer, Kjellén, Mina, Makuei, Joyce, Wakuma, Samuel, Metheney, Erica, Lust, Ellen
This project examines how individual- and community-level characteristics affect the ability of individuals to receive assistance during the Covid pandemic, with a focus on bonding and linking social capital and community leadership.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::590e0aef1cc2dca22babb2a2f1028bc5
Publikováno v:
Social Inclusion, 5, 3, 155-163, Promoting children's participation in research, policy and practice
The Australian family courts introduced Child Inclusive Conferencing after the country adopted the United Nations Convention on the Rights of the Child. The legislation governing these conferences is minimalistic but the Family Court Consultants in t
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/55197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.