Zobrazeno 1 - 10
of 317
pro vyhledávání: '"Berger, NA"'
Autor:
Stokols, DS, Hall, KL, Moser, RP, Taylor, BK, Thornquist, M, Nebeling, L, Ehret, C, Barnett, M, McTiernan, A, Berger, NA, Goran, M, Jeffery, R
Publikováno v:
Stokols, DS; Hall, KL; Moser, RP; Taylor, BK; Thornquist, M; Nebeling, L; et al.(2008). The collaboration readiness of transdisciplinary research teams and centers: Findings from the National Cancer Institute TREC Year-One Evaluation Study. American Journal of Preventive Medicine, 35(2S). UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9x98p1h3
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2fa56b88e1076858ea32b4226686920e
http://www.escholarship.org/uc/item/9x98p1h3
http://www.escholarship.org/uc/item/9x98p1h3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.