Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Berger, M. P. F."'
Publikováno v:
Journal of Statistics Education, 199, pp. 180-186
Journal of Statistics Education, 199, 180-186
Scopus-Elsevier
Journal of Statistics Education, 199, 180-186
Scopus-Elsevier
Contains fulltext : 97905.pdf (Publisher’s version ) (Open Access)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::16287c80bcfd4f3079da105346d3008a
https://hdl.handle.net/2066/97905
https://hdl.handle.net/2066/97905
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Budé, L. M., Margje van de Wiel, Imbos, T., Candel, M. J. J. M., Broers, N. J., Berger, M. P. F.
Publikováno v:
Maastricht University
Statistics Education Research Journal, 6(1), 5-21. International Association for Statistical Education (IASE)
Statistics Education Research Journal, 6(1), 5-21. International Association for Statistical Education (IASE)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b04f169ed3f75518833334abe1931d6f
https://cris.maastrichtuniversity.nl/portal/en/publications/students-achievements-in-a-statistics-course-in-relation-to-motivational-aspects-and-study-behaviour(e92e9605-8160-40f4-a880-1a8a083d994e).html
https://cris.maastrichtuniversity.nl/portal/en/publications/students-achievements-in-a-statistics-course-in-relation-to-motivational-aspects-and-study-behaviour(e92e9605-8160-40f4-a880-1a8a083d994e).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.