Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Berger, Ida E."'
Publikováno v:
Organization Science, 2017 May 01. 28(3), 495-513.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45149526
Publikováno v:
In Sport Management Review May 2015 18(2):291-307
Autor:
Berger, Ida E.1 bergeri@ryerson.ca, Cunningham, Peggy2,3 PCunningham@business.queensu.ca, Drumwright, Minette E.4 mdrum@mail.utexas.edu
Publikováno v:
California Management Review. Summer2007, Vol. 49 Issue 4, p132-157. 26p. 3 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Berger, Ida E.1 bergeri@ryerson.ca, Cunningham, Peggy H.2 pcunningham@business.queensu.ca, Drumwright, Minette E.3 mdrum@mail.utexas.edu
Publikováno v:
California Management Review. Fall2004, Vol. 47 Issue 1, p58-90. 33p. 4 Charts.
Autor:
Berger, Ida E.1, Mitchell, Andrew A.2
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec89, Vol. 16 Issue 3, p269-279. 11p. 3 Graphs.
Publikováno v:
Sport, Business and Management: An International Journal, 2012, Vol. 2, Issue 1, pp. 69-81.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/20426781211207674
Autor:
Berger, Ida E.
Publikováno v:
Voluntas: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations, 2006 Jun 01. 17(2), 115-132.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27928012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berger, Ida E.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 1992 Jan 01. 1(2), 103-123.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1480360
Autor:
Berger, Ida E.1, Gainer, Brenda2
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2002, Vol. 29 Issue 1, p408-413. 6p.