Zobrazeno 1 - 10
of 482
pro vyhledávání: '"Berg, Wilma"'
Autor:
Berg, Wilma, Svensson, Joline
Syftet med studien är att öka förståelsen och kunskapen för hur förskollärare använder pedagogisk dokumentation för att synliggöra barns språkutveckling och i sin tur utveckla undervisningen. Genom en kvalitativ forskningsansats med semist
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-61740
Autor:
Lam, Isabel, Ndayisaba, Alain, Lewis, Amanda J., Fu, YuHong, Sagredo, Giselle T., Kuzkina, Anastasia, Zaccagnini, Ludovica, Celikag, Meral, Sandoe, Jackson, Sanz, Ricardo L., Vahdatshoar, Aazam, Martin, Timothy D., Morshed, Nader, Ichihashi, Toru, Tripathi, Arati, Ramalingam, Nagendran, Oettgen-Suazo, Charlotte, Bartels, Theresa, Boussouf, Manel, Schäbinger, Max, Hallacli, Erinc, Jiang, Xin, Verma, Amrita, Tea, Challana, Wang, Zichen, Hakozaki, Hiroyuki, Yu, Xiao, Hyles, Kelly, Park, Chansaem, Wang, Xinyuan, Theunissen, Thorold W., Wang, Haoyi, Jaenisch, Rudolf, Lindquist, Susan, Stevens, Beth, Stefanova, Nadia, Wenning, Gregor, van de Berg, Wilma D.J., Luk, Kelvin C., Sanchez-Pernaute, Rosario, Gómez-Esteban, Juan Carlos, Felsky, Daniel, Kiyota, Yasujiro, Sahni, Nidhi, Yi, S. Stephen, Chung, Chee Yeun, Stahlberg, Henning, Ferrer, Isidro, Schöneberg, Johannes, Elledge, Stephen J., Dettmer, Ulf, Halliday, Glenda M., Bartels, Tim, Khurana, Vikram
Publikováno v:
In Neuron 4 September 2024 112(17):2886-2909
Proefschrift Universiteit Maastricht.
Met bibliogr., lit. opg. - Met een samenvatting in het Nederlands.
Met bibliogr., lit. opg. - Met een samenvatting in het Nederlands.
Externí odkaz:
http://arno.unimaas.nl/show.cgi?fid=6331
Autor:
Yang, Liuliu, Kim, Tae Wan, Han, Yuling, Nair, Manoj S., Harschnitz, Oliver, Zhu, Jiajun, Wang, Pengfei, Koo, So Yeon, Lacko, Lauretta A., Chandar, Vasuretha, Bram, Yaron, Zhang, Tuo, Zhang, Wei, He, Feng, Pan, Chendong, Wu, Junjie, Huang, Yaoxing, Evans, Todd, van der Valk, Paul, Titulaer, Maarten J., Spoor, Jochem K.H., Furler O’Brien, Robert L., Bugiani, Marianna, D.J. Van de Berg, Wilma, Schwartz, Robert E., Ho, David D., Studer, Lorenz, Chen, Shuibing
Publikováno v:
In Cell Stem Cell 1 February 2024 31(2):196-211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.