Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Berg, Justine"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
XXVIII General Assembly of the International Union of Geodesy and Geophysics (IUGG)
Simulations of snow-atmosphere interactions are often the domain of complex, modern atmospheric models. These models have assisted our understanding of the physical processes behind snow-atmosphere interactions and have demonstrated capability of sim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d36ee49996e1a7766aed5b3fac172ea
https://gfzpublic.gfz-potsdam.de/pubman/item/item_5020624
https://gfzpublic.gfz-potsdam.de/pubman/item/item_5020624
Autor:
Rasmussen, Hans C.
Publikováno v:
Sport History Review; May2018, Vol. 49 Issue 1, p23-38, 16p
Autor:
Dyreson, Mark
Publikováno v:
International Journal of the History of Sport; Nov-Dec2019, Vol. 36 Issue 17/18, p1487-1500, 14p
Autor:
Dyreson, Mark, Schultz, Jaime
Publikováno v:
International Journal of the History of Sport; Jan2014, Vol. 31 Issue 1/2, p1-5, 5p
Autor:
Schultz, Jaime, Antunovic, Dunja, Berg, Adam, Kaempfer, Justine, Linden, Andrew D., Rorke, Thomas, English, Colleen, Dyreson, Mark
Publikováno v:
International Journal of the History of Sport; Jan2014, Vol. 31 Issue 1/2, p250-272, 23p
Autor:
Walters, Kim
Publikováno v:
Educating Young Children: Learning & Teaching in the Early Childhood Years; 2017, Vol. 23 Issue 2, p2-9, 8p
Publikováno v:
Architecture Australia; Nov/Dec2004, Vol. 93 Issue 6, p76-77, 2p, 3 Color Photographs, 2 Maps
Autor:
Seyyed Hossein Mousavian
This book provides an assessment of relations between Iran and Europe, identifying the areas of common interest as well as the issues of conflict, whilst putting contemporary relations into their proper context with an account of their development si