Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Berg, Carlos Henrique"'
Publikováno v:
International Journal of Productivity and Performance Management, 2021, Vol. 72, Issue 3, pp. 753-771.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPPM-07-2020-0367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berg, Carlos Henrique
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCUniversidade Federal de Santa CatarinaUFSC.
Dissertação (mestrado) - Universidade Federal de Santa Catarina, Centro Tecnológico, Programa de Pós-Graduação em Engenharia e Gestão do Conhecimento, Florianópolis, 2013.
Made available in DSpace on 2013-12-06T00:27:14Z (GMT). No. of bi
Made available in DSpace on 2013-12-06T00:27:14Z (GMT). No. of bi
Externí odkaz:
https://repositorio.ufsc.br/handle/123456789/107560
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper describes a research-in-progress on the use of onomatopoeias as an alternative form of the EMOCARD. Initially, the theoretical foundations are established in order to identify the most relevant senses when constructing spatial representati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ec2c57df4cfb52e858d4d277e9ea3a32
Autor:
Berg, Carlos Henrique
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSC
Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC)
instacron:UFSC
Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC)
instacron:UFSC
Tese (doutorado) - Universidade Federal de Santa Catarina, Centro Tecnológico, Programa de Pós-Graduação em Engenharia e Gestão do Conhecimento, Florianópolis, 2017. Para identificar barreiras a compreensão de interfaces digitais são feitas a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::e477bf90bbea64c622cb2bde2fb39679
https://repositorio.ufsc.br/handle/123456789/185434
https://repositorio.ufsc.br/handle/123456789/185434
Publikováno v:
Learning & Collaboration Technologies. Designing & Developing Novel Learning Experiences; 2014, p334-345, 12p