Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Benthin, Carsten."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benthin, Carsten1 (AUTHOR), Peters, Christoph1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Dec2023, Vol. 42 Issue 8, p1-11. 11p.
We propose a new watertight representation of geometry for ray tracing highly complex scenes in a memory efficient manner. Polygon meshes in the scene are first converted into compressed grid primitives, which are represented by a base bilinear patch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::065c81e384a5fe3de34daabc020bb3a3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Sep2003, Vol. 22 Issue 3, p621-630. 10p.
Publikováno v:
In High Performance Parallelism Pearls 2015:349-358
Publikováno v:
Proceedings of the 7th Conference on High-Performance Graphics; 7/28/2017, p1-8, 8p
Publikováno v:
Proceedings of the 7th Conference on High-Performance Graphics; 7/28/2017, p1-8, 8p
Publikováno v:
Proceedings of the 7th Conference on High-Performance Graphics; 6/20/2016, p119-128, 10p