Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Benson I"'
Autor:
Segun I. Popoola, Aderemi A. Atayero, Theresa T. Okanlawon, Benson I. Omopariola, Olusegun A. Takpor
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 16, Iss , Pp 780-793 (2018)
In this data article, we present a comprehensive dataset on electrical energy consumption in a university that is practically driven by Information and Communication Technologies (ICTs). The total amount of electricity consumed at Covenant University
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fdfc6acaf3a4e3dbfb8bca520ea64d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Anaesthesia; Feb2024, Vol. 79 Issue 2, p193-202, 10p
The Cuisenaire-Gattegno (Cui) approach uses color coded rods of unit increment lengths embedded in a systematic curriculum designed to guide learners as young as age five from exploration of ratio through to formal algebraic writing. As the rods have
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c65a6e1d45965a1aa2e8ca3d9842eba1
https://doi.org/10.31234/osf.io/zasb9
https://doi.org/10.31234/osf.io/zasb9
Autor:
Aderemi A. Atayero, Benson I. Omopariola, Segun I. Popoola, Olusegun A. Takpor, Theresa T. Okanlawon
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 16, Iss, Pp 780-793 (2018)
Data in Brief
Data in Brief
In this data article, we present a comprehensive dataset on electrical energy consumption in a university that is practically driven by Information and Communication Technologies (ICTs). The total amount of electricity consumed at Covenant University
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benson Ikechukwu Igboanugo
Publikováno v:
Journal of Chemistry, Vol 2023 (2023)
The dwindling of students’ interest in chemistry which leads to students poor achievement in chemistry calls for an inward investigation on the interactive effects of two influential factors on pedagogy, effective mode of instruction and the teache
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/893c804b4d0d4470936b0331425e509b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Popoola, Segun I., Atayero, Aderemi A., Okanlawon, Theresa T., Omopariola, Benson I., Takpor, Olusegun A.
Publikováno v:
In Data in Brief February 2018 16:780-793