Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Bensalem, Elias"'
Autor:
Khlaif, Zuheir N., Sanmugam, Mageswaran, Hattab, Muayad K., Bensalem, Elias, Ayyoub, Abedulkarim, Sharma, Ramesh C., Joma, Amjad, Itmazi, Jamil, Najmi, Ali Hassan, Mitwally, Mohamed A. Ahmed, Jawad, Ahmad Ammar, Ramadan, Mahmoud, Bsharat, Tahani R.K.
Publikováno v:
In Heliyon August 2023 9(8)
Autor:
Alenezi, Saud, Bensalem, Elias
Publikováno v:
English Studies at NBU. 8(1):29-42
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1057678
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
English as a Foreign Language (EFL) Teacher's Perceptions and Use of Mobile Devices and Applications
Autor:
Bensalem, Elias
Publikováno v:
English Studies at NBU. 5(2):190-202
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=822997
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] High-impact practices (HIPs) have been adopted by many universities around the world to enhance student learning. The aim of this qualitative study was to analyzed how building ePortfolios may impact student learning experience via weekly reflec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bensalem, Elias
Publikováno v:
Global Journal of Foreign Language Teaching. 6(3):112-120
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=968274
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.