Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Benoit, Alice"'
Autor:
Benoit, Alice1 (AUTHOR), Lequeux, Audrey1 (AUTHOR), Harter, Phillip1 (AUTHOR), Berchem, Guy1,2,3 (AUTHOR), Janji, Bassam1 (AUTHOR) bassam.janji@lih.lu
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/4/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Benoit, Alice1 (AUTHOR) alice.benoit@lih.lu, Vogin, Guillaume2,3 (AUTHOR) guillaume.vogin@baclesse.lu, Duhem, Caroline4 (AUTHOR) duhem.caroline@chl.lu, Berchem, Guy1,4,5 (AUTHOR) berchem.guy@chl.lu, Janji, Bassam1 (AUTHOR) bassam.janji@lih.lu
Publikováno v:
Cells (2073-4409). Jul2023, Vol. 12 Issue 13, p1787. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benoit, Alice
Publikováno v:
Education. 2019
Time structuration is a processus that evolves all along pupils’school days. CE1 and CE2 years represent pivotal years when pupils prepares to move into historical time. Therefore it is important that he should master conventional time. In this per
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2592::a3583ba40f71bcda5557fef75a3d7729
https://dumas.ccsd.cnrs.fr/dumas-02400147/document
https://dumas.ccsd.cnrs.fr/dumas-02400147/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aitken, Phillip, Benoit, Alice, Zheng, Yiwen, Philoxene, Bruno, LE GALL, Anne, Denise, Pierre, Besnard, Stephane, Smith, Paul
Publikováno v:
Hippocampus
Hippocampus, Wiley, 2016, 26 (12), pp.1509-1514. ⟨10.1002/hipo.22651⟩
Hippocampus, Wiley, 2016, 26 (12), pp.1509-1514. ⟨10.1002/hipo.22651⟩
International audience; Permanent vestibular loss has detrimental effects on the hippocampus, resulting in a disruption to spatial learning and memory, hippocampal theta rhythm and place cell field spatial coherence. Little is known about the vestibu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::abce8937c72ba0d925bbdadd6fb776a7
https://hal-normandie-univ.archives-ouvertes.fr/hal-02193465
https://hal-normandie-univ.archives-ouvertes.fr/hal-02193465
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aitken, Phillip, Benoit, Alice, Zheng, Yiwen, Philoxene, Bruno, Le Gall, Anne, Denise, Pierre, Besnard, Stephane, Smith, Paul F.
Publikováno v:
Hippocampus; Dec2016, Vol. 26 Issue 12, p1509-1514, 6p