Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Bennion, Layne D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bennion, Layne D.1 (AUTHOR) layne.bennion@usuhs.edu, Torre, Dario1 (AUTHOR), Durning, Steven J.1 (AUTHOR), Mears, David1 (AUTHOR), Schreiber-Gregory, Deanna1 (AUTHOR), Servey, Jessica T1 (AUTHOR), Cruess, David F.1 (AUTHOR), Yoon, Michelle2 (AUTHOR), Dong, Ting1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education. Oct2019, Vol. 8 Issue 5, p298-304. 7p.
Autor:
Bennion, Layne D.1 layne.Bennion@usuhs.edu, Self, Kyle J.2, Kroke, Phillip C.3, Crone, Baylee C.4
Publikováno v:
SIS Journal of Projective Psychology & Mental Health. Jan2019, Vol. 26 Issue 1, p63-72. 10p.
Autor:
Bennion, Layne D.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations.
Erikson's (1980) conceptualizations of the adolescent developmental task of identity development as operationalized by Marcia (1966) into four statuses (identity achieved, moratorium, foreclosure and diffusion) have been measured by both interviews a
Autor:
Hetherington, E. Mavis, Clingempeel, W. Glenn, Anderson, Edward R., Deal, James E., Hagan, Margaret Stanley, Hollier, E. Ann, Lindner, Marjorie S., MacCoby, Eleanor E., Brown, Jeanne Cavanaugh, O'Connor, Thomas G., Eisenberg, Marlene, Rice, Alyson M., Bennion, Layne D.
Publikováno v:
Monographs of the Society for Research in Child Development, 1992 Jan 01. 57(2/3), i-238.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1166050
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Science Educator; Jun2021, Vol. 31 Issue 3, p1101-1108, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.