Zobrazeno 1 - 10
of 308
pro vyhledávání: '"Bennett, Teresa A."'
Publikováno v:
In Aquaculture 15 October 2024 591
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsiplova, Kate, Ungar, Wendy J., Szatmari, Peter, Cost, Katherine, Pullenayegum, Eleanor, Duku, Eric, Volden, Joanne, Smith, Isabel M., Waddell, Charlotte, Zwaigenbaum, Lonnie, Bennett, Teresa A., Elsabbagh, Mayada, Georgiades, Stelios, Zaidman-Zait, Anat
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities January 2023 132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bennett, Teresa A.
Background: Developmental neuroscience research suggests that relative differences in emerging social skills between very young children with ASD may influence the trajectories of multiple important developmental domains, such as language ability. Su
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/14163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 March 2021 282:1161-1169
Autor:
Baribeau, Danielle A., Vigod, Simone, Pullenayegum, Eleanor, Kerns, Connor M., Mirenda, Pat, Smith, Isabel M., Vaillancourt, Tracy, Volden, Joanne, Waddell, Charlotte, Zwaigenbaum, Lonnie, Bennett, Teresa, Duku, Eric, Elsabbagh, Mayada, Georgiades, Stelios, Ungar, Wendy J., Zaidman-Zait, Anat, Szatmari, Peter
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry July 2020 59(7):890-899