Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Benerdal, Malin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benerdal, Malin, Larsson, Magnus
Publikováno v:
Contemporary Issues in Early Childhood; Sep2024, Vol. 25 Issue 3, p304-321, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Inquiry; Mar2024, Vol. 15 Issue 1, p63-84, 22p
Publikováno v:
Arbetsmarknad & Arbetsliv. 2021, Vol. 27 Issue 3, p45-64. 20p.
Hösten 2020 påbörjades en genomlysning av Umeå-nodens försöksverksamhet ULF-avtal (Utveckling, Lärande, Forskning). Genomlysningens syfte var att undersöka hur respektive lärosäte skapar förutsättningar för ULF:s försöksverksamhet med
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6aa57621350386c1c401cb21709dce72
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-193603
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-193603
Autor:
Benerdal, Malin, Larsson, Magnus
This paper is concerned with the interlocking of democratic values and evaluation systems. A central issue in evaluation has been adherence to democratic values by speaking truth to power or taking an inclusive approach to evaluands. In parallel with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::53e8e155c3395f662472d2b622c2edb1
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-190516
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-190516
Publikováno v:
Globalisation, Societies & Education; Oct2022, Vol. 20 Issue 5, p718-730, 13p
Autor:
Rönnberg, Linda, Alexiadou, Nafsika, Benerdal, Malin, Carlbaum, Sara, Holm, Ann-Sofie, Lundahl, Lisbeth
Publikováno v:
Nordic Journal of Studies in Educational Policy; Apr2022, Vol. 8 Issue 1, p9-19, 11p
Autor:
Benerdal, Malin1 Malin.benerdal@umu.se
Publikováno v:
Journal of Education & Work. Mar2021, Vol. 34 Issue 2, p170-182. 13p.