Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Benediktová, Lenka"'
Autor:
Benediktová, Lenka, Sedlačko, Filip
Publikováno v:
Journal of Technology & Information Education; 2023, Vol. 15 Issue 2, p172-184, 13p
Publikováno v:
Trends in Education / Trendy ve Vzdělávání; 2023, Vol. 16 Issue 2, p5-12, 8p
Autor:
Benediktová, Lenka
Mobilní technologie se stávají běžnou součástí základních škol. Děti mohou ve výuce využívat mobilní telefony i tablety. Důležitou součástí těchto technologií je však jejich softwarové vybavení. V tomto článku si před
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::602351158379b3e8360b56d13d9b371f
http://hdl.handle.net/11025/36175
http://hdl.handle.net/11025/36175
Autor:
Benediktová, Lenka
Moderní technologie jsou dnes běžnou součástí výuky. Školy jsou vybaveny hardwarem, který ovšem sám o sobě nestačí. Pro efektivní zapojení digitálních technologií do výuky je nutné používat vhodný software. V tomto příspěvk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::281d3b525dd3e8f698d99080b6e0fee9
http://hdl.handle.net/11025/39943
http://hdl.handle.net/11025/39943
Příspěvek rozvíjí problematiku kritických míst kurikula přírodopisu a navazuje tak na článek Vágnerové et al. (2018), který se zabýval terminologií a metodikou výzkumu kritických míst přírodopisu pro 6. ročník základních ško
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::e8636fa3ad3be9b87e8faa22bccd92ab
http://hdl.handle.net/11025/34856
http://hdl.handle.net/11025/34856
Autor:
Benediktová, Lenka
Publikováno v:
Journal of Technology & Information Education; 2021, Vol. 13 Issue 2, p243-253, 11p
Článek se zabývá problematikou kritických míst ve výuce přírodopisu. Pojem kritická místa se stal jedním z ústředních bodů výzkumů probíhajících v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A. Tento projekt je zaměřen n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::337d5da6c2f7a5ca26007d64cf33475a
http://hdl.handle.net/11025/33907
http://hdl.handle.net/11025/33907
Autor:
Benediktová, Lenka
Článek pojednává o zapojení tabletů a smartphonů s vhodným softwarovým vybavením do výuky přírodopisu na základní škole. V úvodní části jsou popsány různé možnosti zapojení tabletu či chytrého telefonu do výuky, jde tedy z
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::0d894316725694a7f3a1121280551544
http://hdl.handle.net/11025/33898
http://hdl.handle.net/11025/33898
Tento materiál vznikl z finanční podpory Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky v rámci projektu „Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky“, registrační číslo CZ.1.07/2.3.00/45.0007.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::aa7b065f8fcb3e744a438d557b59a1ff
http://hdl.handle.net/11025/29398
http://hdl.handle.net/11025/29398
Modul obsahuje praktická doporučení pro využití speciálních přístrojů na provádění experimentů, mobilních zařízení a dalších informačních a komunikačních technologií během akcí zaměřených na popularizaci vědy, v zájmov
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::4f2ed47542aa942d056bfcecc31db048
http://hdl.handle.net/11025/29399
http://hdl.handle.net/11025/29399