Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"Bender ML"'
Publikováno v:
Stolper, DA; Fischer, WW; & Bender, ML. (2018). Effects of temperature and carbon source on the isotopic fractionations associated with O2 respiration for 17O/16O and 18O/16O ratios in E. coli. Geochimica et Cosmochimica Acta, 240, 152-172. doi: 10.1016/j.gca.2018.07.039. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/42g0w3bf
© 2018 Elsevier Ltd 18O/16O and 17O/16O ratios of atmospheric and dissolved oceanic O2 are used as biogeochemical tracers of photosynthesis and respiration. Critical to this approach is a quantitative understanding of the isotopic fractionations ass
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::299b2755bf595cacd432409db95308c9
http://www.escholarship.org/uc/item/42g0w3bf
http://www.escholarship.org/uc/item/42g0w3bf
Publikováno v:
Stolper, DA; Bender, ML; Dreyfus, GB; Yan, Y; & Higgins, JA. (2016). A Pleistocene ice core record of atmospheric O2concentrations. Science, 353(6306), 1427-1430. doi: 10.1126/science.aaf5445. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8pk8x712
Copyright © 2016 by the American Association for the Advancement of Science; all rights reserved. The history of atmospheric O2partial pressures (PO2) is inextricably linked to the coevolution of life and Earth's biogeochemical cycles. Reconstructio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::79a4aeda8fa2e150db883438f14a64ed
http://www.escholarship.org/uc/item/8pk8x712
http://www.escholarship.org/uc/item/8pk8x712
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.