Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Bender Cj"'
Publikováno v:
Perspectives in Education; Vol 28, No 3 (2010); 87-98
The purpose of this article was to describe students’ experiences of community engagement in an Educational Psychology practicum in order to inform relevant educational psychology training literature with experiences of students’ community engage
Autor:
Gerda Bender, CJ, Emslie, A
Publikováno v:
Perspectives in Education; Vol 28, No 3 (2010); 55-69
The purpose of this article is to describe how school staff members, learners and parents collaborate to prevent adolescent learner violence in two different urban secondary schools. The increase in acts of interpersonal learner violence has a destru
Publikováno v:
Biochemistry. 32(49)
Electron nuclear double resonance (ENDOR) and electron spin echo envelope modulation (ESEEM) spectroscopies were used to study whether protons in the immediate protein environment around CuA in cytochrome c oxidase are susceptible to solvent exchange
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bender, CJ Gerda
Publikováno v:
Education as Change; Dec2007, Vol. 11 Issue 3, p127-142, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.