Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"Bender, Donna S."'
Autor:
Hutsebaut, Joost, Bender, Donna S.
Publikováno v:
Journal of Psychiatric Practice®; Nov2024, Vol. 30 Issue 6, p411-420, 10p
Publikováno v:
Journal of College Student Psychotherapy. Oct-Dec2018, Vol. 32 Issue 4, p346-346. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nysæter, Tor Erik, Hummelen, Benjamin, Christensen, Tore Buer, Eikenæs, Ingeborg Helene Ulltveit-Moe, Germans Selvik, Sara, Pedersen, Geir Arild Feigum, Bender, Donna S., Skodol, Andrew E., Paap, Muirne C. S.
Publikováno v:
Nysæter, Tor Erik Hummelen, Benjamin Christensen, Tore Buer Eikenæs, Ingeborg Helene Ulltveit-Moe Germans Selvik, Sara Pedersen, Geir Arild Feigum Bender, Donna S. Skodol, Andrew E. Paap, Muirne C. S. . The Incremental Utility of Criteria A and B of the DSM-5 Alternative Model for Personality Disorders for Predicting DSM-IV/DSM-5 Section II Personality Disorders. Jo
Jo
Jo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bender, Donna S.1 (AUTHOR) dbender3@tulane.edu
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. Jul/Aug2019, Vol. 101 Issue 4, p356-359. 4p.
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. Nov-Dec2018, Vol. 100 Issue 6, p565-570. 6p.
Autor:
Christensen, Tore Buer, Hummelen, Benjamin, Paap, Muirne C. S., Eikenæs, Ingeborg Helene, Germans Selvik, Sara, Kvarstein, Elfrida H, Pedersen, Geir Feigum, Bender, Donna S., Skodol, Andrew E., Nysæter, Tor Erik
Publikováno v:
Christensen, Tore Buer Hummelen, Benjamin Paap, Muirne C. S. Eikenæs, Ingeborg Helene Germans Selvik, Sara Kvarstein, Elfrida H Pedersen, Geir Feigum Bender, Donna S. Skodol, Andrew E. Nysæter, Tor Erik . Evaluation of Diagnostic Thresholds for Criterion A in the Alternative DSM-5 Model for Personality Disorders. Jo
Jo
Jo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.