Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Benallie, Kandice J."'
Autor:
Benallie, Kandice J. *, McClain, Maryellen Brunson, Bakner, Kaelah E., Roanhorse, Tyus, Ha, Jennifer
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders August 2021 86
Autor:
McClain, Maryellen Brunson, Callan, Gregory L., Harris, Bryn, Floyd, Randy G., Haverkamp, Cassity R., Golson, Megan E., Longhurst, David N., Benallie, Kandice J.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology February 2021 84:74-94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benallie, Kandice J.1 kandice.olson@aggiemail.usu.edu, McClain, Maryellen Brunson1, Harris, Bryn2, Schwartz, Sarah E.1
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. 2020, Vol. 50 Issue 12, p4557-4565. 9p. 3 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Golson, Megan E., Benallie, Kandice J., Roanhorse, Tyus T., Haverkamp, Cassity R., Ficklin, Erica, McClain, Maryellen Brunson, Aguilar, Lisa N.
Supplemental material, sj-pdf-1-jar-10.1177_08295735221143820 for A Systematic Review of Indigenous Representation in School Psychology Research by Megan E. Golson, Kandice J. Benallie, Tyus T. Roanhorse, Cassity R. Haverkamp, Erica Ficklin, Maryelle
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1b23477ecfd579bbbcb3b0d50a0f1e1d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Benallie, Kandice J.
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations.
Parent knowledge of ASD may be relevant to early identification and intervention services for children with ASD. By understanding how knowledgeable parents of young children are about ASD, researchers and practitioners can intervene and educate this
Autor:
Golson, Megan E, Haverkamp, Cassity R, McClain, Maryellen Brunson, Schwartz, Sarah E, Ha, Jennifer, Harris, Bryn, Benallie, Kandice J
Supplemental material, sj-pdf-1-aut-10.1177_13623613211050440 for Influences of student race/ethnicity and gender on autism special education classification considerations by Megan E Golson, Cassity R Haverkamp, Maryellen Brunson McClain, Sarah E Sch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3d0b691cec1ca4185ed0eb0480abb45c