Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Ben Zvi Assaraf, Orit"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shaby, Neta, Ben-Zvi Assaraf, Orit
Publikováno v:
Journal of Museum Education; Mar2024, Vol. 49 Issue 1, p142-151, 10p
There are relatively few studies examining cooperative learning during laboratory activities in a science museum. This study aims to explore such activities to better understand the nature of cooperative learning, if any, in that setting. The partici
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::a1df6001e83534315f8f2cdfd521766d
https://eprints.soton.ac.uk/478982/
https://eprints.soton.ac.uk/478982/
Publikováno v:
Frontiers in Education. 8
IntroductionThe COVID-19 pandemic showed the critical importance of supporting teachers’ and students’ systems thinking when making sense of complex phenomena. This study sets to explore preservice biology teachers’ (PBTs) mental models of COVI
Publikováno v:
Frontiers in Education. 8
IntroductionComplex systems are prevalent in many scientific and engineering disciplines, which makes system thinking important for students of these fields. Duchifat 3 is a unique engineering educational extracurricular program, where high school st
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation June 2014 41:90-105
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2013 Aug 01. 22(4), 418-431.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1007/s10956-012-9403-y
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2011 Aug 01. 20(4), 317-332.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41499403
Autor:
Ben-Zvi-Assaraf, Orit, Ayal, Nitzan
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2010 Dec 01. 19(6), 532-545.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40925916