Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Belz, Anja"'
Autor:
Nerbonne, John, Belz, Anja, Cancedda, Nicola, Dejean, Herve, Hammerton, James, Koeling, Rob, Konstantopoulos, Stasinos, Osborne, Miles, Thollard, Franck, Sang, Erik F. Tjong Kim
Publikováno v:
In: Walter Daelemans and Remi Zajac (eds.), Proceedings of CoNLL-2001, Toulouse, France, 2001, pp. 97-104
This paper reports on the "Learning Computational Grammars" (LCG) project, a postdoc network devoted to studying the application of machine learning techniques to grammars suitable for computational use. We were interested in a more systematic survey
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/cs/0107017
Autor:
Belz, Anja
Publikováno v:
Jason Eisner, Lauri Karttunen and Alain Theriault (eds.), Finite-State Phonology: Proceedings of the 5th Workshop of the ACL Special Interest Group in Computational Phonology (SIGPHON), pp. 46-56. Luxembourg, August 2000
This paper describes a novel approach to constructing phonotactic models. The underlying theoretical approach to phonological description is the multisyllable approach in which multiple syllable classes are defined that reflect phonotactically idiosy
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/cs/0102020
Autor:
von Braun, Christina, Belz, Anja
Publikováno v:
New German Critique, 1996 Oct 01(69), 37-51.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/488607
Autor:
Reiter, Ehud1 e.reiter@abdn.ac.uk, Belz, Anja2 A.S.Belz@brighton.ac.uk
Publikováno v:
Computational Linguistics. Dec2009, Vol. 35 Issue 4, p529-558. 30p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 12 Charts.
Autor:
Belz, Anja1 A.S.Belz@brighton.ac.uk
Publikováno v:
Computational Linguistics. Mar2009, Vol. 35 Issue 1, p111-118. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.