Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Belolutskaya A.K.,"'
Association between Educational Environment in Kindergarten and Executive Functions in Preschool Age
Autor:
Belolutskaya A.K.,, Veraksa A.N., Almazova O.V.,, Bukhalenkova D.A., Gavrilova M.N., Shiyan I.B.,
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 23, Iss 6, Pp 85-96 (2019)
This paper presents an empirical study on the interrelationship between levels of regulatory functions development in preschool children and the quality of preschool education.The study involved 31 groups of preschool children in Moscow (657 children
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e91b1117bab49fb9e05e54f239da5a6
Autor:
Belolutskaya A.K.
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 8, Iss 1, Pp 43-60 (2015)
This article describes the theoretical difference between the flexibility and the multidimensionality of thinking. Multidimensionality is discussed as a characteristic of thinking that is necessary for exploration of the variability of structural tra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a5c7e3210a44e9da22a8ad5f784e8cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.