Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Bellone, Mauro"'
Critical research about camera-and-LiDAR-based semantic object segmentation for autonomous driving significantly benefited from the recent development of deep learning. Specifically, the vision transformer is the novel ground-breaker that successfull
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.17793
In this work, a deep learning approach has been developed to carry out road detection by fusing LIDAR point clouds and camera images. An unstructured and sparse point cloud is first projected onto the camera image plane and then upsampled to obtain a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1809.07941
In this work, a novel learning-based approach has been developed to generate driving paths by integrating LIDAR point clouds, GPS-IMU information, and Google driving directions. The system is based on a fully convolutional neural network that jointly
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1703.08987
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bellone, Mauro1 (AUTHOR) mauro.bellone@chalmers.se, Ismailogullari, Azat2 (AUTHOR), Kantala, Tommi3 (AUTHOR), Mäkinen, Sami3 (AUTHOR), Soe, Ralf-Martin4 (AUTHOR), Kyyrö, Milla Åman5 (AUTHOR)
Publikováno v:
EUROPEAN Transport Research Review. 3/8/2021, Vol. 13 Issue 1, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.