Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Bello, Paula"'
Publikováno v:
Profile: Issues in Teachers' Professional Development; Jan-Jun2024, Vol. 26 Issue 1, p149-165, 17p
Autor:
Isidro-Llobet, Albert, Murillo, Tiffanie, Bello, Paula, Cilibrizzi, Agostino, Hodgkinson, James T., Galloway, Warren R. J. D., Bender, Andreas, Welch, Martin, Spring, David R., Schreiber, Stuart L.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2011 Apr . 108(17), 6793-6798.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41242081
Autor:
Bello, Paula
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations.
The purpose of this hermeneutic study was to understand, describe and interpret secondary English Language Arts (ELA) teacher candidates'(TC) experiences with writing instruction while attending English for Speakers of Other Languages (ESOL) methods
Publikováno v:
RIULL. Repositorio Institucional de la Universidad de La Laguna
Universidad de La Laguna (ULL)
Universidad de La Laguna (ULL)
En este Trabajo de Fin de Grado se pretende, por un lado, realizar una investigación educativa a partir de tres conceptos clave crearte, emocionarte y expresarte corporalmente, basándonos en una fundamentación teórica. Con crearte, hemos realizad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b70713b6f0474500cac219cd77c7ab52
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/20549
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/20549
Publikováno v:
In Journal of Fluorine Chemistry 2007 128(6):647-653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemistry - A European Journal. Aug2012, Vol. 18 Issue 35, p10991-10997. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.