Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Bell, Valerie"'
Autor:
Bell, Valerie R., M.A.
Risk assessment is an integral part of corrections. Risk assessment allows practitioners to not only predict the likelihood of success for an offender placed in the community but also to identify areas which will likely reduce risk if treated. Many s
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1336683665
Autor:
Bell, Valerie A., Cooper, Sarah Y.
Publikováno v:
International Marketing Review, 2018, Vol. 35, Issue 3, pp. 475-497.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-05-2016-0111
Autor:
BELL, VALERIE vbell@athenslibrary.org, EADES, RHIANNON reades@athenslibrary.org
Publikováno v:
Computers in Libraries. Dec2019, Vol. 39 Issue 10, p18-23. 6p. 5 Color Photographs.
Autor:
Bell, Valerie, McCann, Aisling, Power, Claire, Gilchrist, Eimear, O'Byrne, Helen, Roulston, Jean, McCrory, Sheila, Curtis, Emma, Barrett, Michael, Harty, Sinead
Publikováno v:
Irish Journal of Medical Science; Jun2023, Vol. 192 Issue 3, p1281-1283, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuznicki, Steven M., Bell, Valerie A., Nair, Sankar, Hillhouse, Hugh W., Jacubinas, Richard M., Braunbarth, Carola M., Toby, Brian H., Tsapatsis, Michael
Publikováno v:
Nature. 8/16/2001, Vol. 412 Issue 6848, p720. 5p. 3 Color Photographs, 1 Diagram, 7 Graphs.
Autor:
Bell, Valerie A.
Business relationship networks are of critical importance to firms (Forsgren & Johanson, 1992; Johanson & Vahlne, 2009). Competitive advantages of individual firms and their ability to internationalise may be dependent upon whether they are an 'insid
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::cf6d99ef6e3addcfe8a06299befcfffb
https://hdl.handle.net/1842/40550
https://hdl.handle.net/1842/40550
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bell, Valerie A., Cooper, Sarah Y.
Publikováno v:
International Marketing Review; 2018, Vol. 35 Issue 3, p475-497, 23p