Zobrazeno 1 - 10
of 309
pro vyhledávání: '"Bell, Steven E."'
Autor:
Ye, Ziwei, Li, Chunchun, Celentano, Maurizio, Lindley, Matthew, O'Reilly, Tamsin, Greer, Adam J., Huang, Yiming, Hardacre, Christopher, Haigh, Sarah J., Xu, Yikai, Bell, Steven E. J.
Spiky/hollow metal nanoparticles have applications across a broad range of fields. However, current bottom-up methods to produce spiky/hollow metal nanoparticles rely heavily on the use of strongly adsorbing surfactant molecules, which is undesirable
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.01089
Autor:
Ripanti, Francesca, Fasolato, Claudia, Mazzarda, Flavia, Palleschi, Simonetta, Ceccarini, Marina, Li, Chunchun, Bignami, Margherita, Bodo, Enrico, Bell, Steven E. J., Mazzei, Filomena, Postorino, Paolo
DNA/RNA synthesis precursors are especially vulnerable to damage induced by reactive oxygen species occurring following oxidative stress. Guanosine triphosphates are the prevalent oxidized nucleosites, which can be misincorporated during replication,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.09524
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lea, Joshua N., Montgomery, Heather J., Xu, Yikai, Bell, Steven E. J., Ashton, Lorna, Fletcher, Nicholas C.
Publikováno v:
Chemistry - Methods; Jan2024, Vol. 4 Issue 1, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.