Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Bell, Monique"'
Publikováno v:
International Journal of Wine Business Research, 2023, Vol. 35, Issue 3, pp. 445-466.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJWBR-07-2022-0026
Autor:
Bell, Monique1
Publikováno v:
Journal of Business Diversity. 2024, Vol. 24 Issue 1, p14-21. 8p.
Autor:
Bell, Monique1
Publikováno v:
Journal of Business Diversity. 2023, Vol. 23 Issue 4, p78-88. 11p.
Publikováno v:
Atlantic Marketing Journal; Summer2024, Vol. 13 Issue 2, p1-19, 19p
Autor:
Bell, Monique L., Puzakova, Marina
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2017 72:168-177
Publikováno v:
Journal of Advertising, 2015 Jul 01. 44(3), 219-231.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24749855
Autor:
Bell, Monique L.1 (AUTHOR) mbell@csufresno.edu
Publikováno v:
Corporate Reputation Review. May2023, Vol. 26 Issue 2, p150-165. 16p.
Autor:
Nath, Pravin1 (AUTHOR) pravin.nath@ou.edu, Bell, Monique2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Dec2016, Vol. 22 Issue 6, p626-652. 27p. 5 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Bell, Monique L.
While organizational values and their implications for organizational effectiveness and employee outcomes have been studied at length within the management literature, the question of how organizational values influence marketing outcomes remains und
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::43531cd85d0987bea013b5170b8a91ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.