Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Bell, Fraser"'
Individuals departing non-breeding areas early achieve earlier breeding and higher breeding success.
Autor:
Bell, Fraser1,2 (AUTHOR) fraserbell@hotmail.co.uk, Ouwehand, Janne3 (AUTHOR), Both, Christiaan3 (AUTHOR), Briedis, Martins4,5 (AUTHOR), Lisovski, Simeon6 (AUTHOR), Wang, Xuelai3 (AUTHOR), Bearhop, Stuart1 (AUTHOR), Burgess, Malcolm2,7,8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 2/19/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Abdel-Fattah, Abdel-Rahman, Bell, Fraser, Boden, Luke, Ferry, Jamie, McCormick, Conall, Ross, Matthew, Cameron, Isobel, Smith, Toby, Baliga, Santosh, Myint, Phyo K.
Publikováno v:
In The Surgeon February 2023 21(1):e23-e31
Autor:
Bell, Fraser
While it has become widespread in an international context, place branding has reached an impasse in theory and policy alike as several weaknesses have been uncovered: i) places are too complicated to be branded; ii) place brands have lacked breadth
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.722335
Publikováno v:
Journal of Applied Ecology, 2018 Jan 01. 55(1), 442-450.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45026323
Publikováno v:
The Journal of Arachnology, 2003 Jan 01. 31(3), 421-424.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3706145
Autor:
Bell, Fraser
Publikováno v:
Journal of Place Management and Development, 2016, Vol. 9, Issue 3, pp. 247-254.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMD-08-2016-0055
Autor:
MAES, EVELYNE1, BELL, FRASER2, HEFER, CHARLES3, THOMAS, ANCY1, HARLAND, DUANE1, NOBLE, ALASDAIR3, PLOWMAN, JEFFREY1, CLERENS, STEFAN1,4,5, GROSVENOR, ANITA1 anita.grosvenor@agresearch.co.nz
Publikováno v:
Journal of Cosmetic Science. May/Jun2021, Vol. 72 Issue 3, p249-267. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.