Zobrazeno 1 - 10
of 247
pro vyhledávání: '"Bell, CA"'
1. Plants typically interact with multiple above- and below-ground organisms simultaneously, with their symbiotic relationships spanning a continuum ranging from mutualism, such as with arbuscular mycorrhizal fungi (AMF), to parasitism, including sym
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::7309f22ff5fa11c4cdd02ec6f74af9ab
https://eprints.whiterose.ac.uk/170715/7/ece3.7292.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/170715/7/ece3.7292.pdf
Autor:
Van Voorhees, Benjamin, Gladstone, Tracy R G, Sobowale, Kunmi, Brown, C Hendricks, Aaby, David A, Terrizzi, Daniela A, Canel, Jason, Ching, Eumene, Berry, Anita D, Cantorna, James, Eder, Milton, Beardslee, William, Fitzgibbon, Marian, Marko-Holguin, Monika, Schiffer, Linda, Lee, Miae, de Forest, Sarah A, Sykes, Emily E, Suor, Jennifer H, Crawford, Theodore J, Burkhouse, Katie L, Goodwin, Brady C, Bell, Carl
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 10, p e16802 (2020)
BackgroundAdolescent depression carries a high burden of disease worldwide, but access to care for this population is limited. Prevention is one solution to curtail the negative consequences of adolescent depression. Internet interventions to prevent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7e4bfa368904ccaa414884c0d4390b9
Publikováno v:
JMIR Mental Health, Vol 7, Iss 10, p e19171 (2020)
BackgroundGender and race are known to impact attitudes toward mental health topics and help-seeking behavior. Men and minorities are more likely to cite stigma as a reason for not seeking help for mental health concerns, which is of particular relev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f50bb7296494f92ba16d7cc3ff656db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.