Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Bell, C.P.M."'
We present an i-band photometric study of over 800 young stellar objects in the OB association Cep OB3b, which samples time-scales from one minute to 10 yr. Using structure functions we show that on all time-scales (τ) there is a monotonic decrease
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0613073ec125147e3a6dc6d5813a7c96
https://eprints.whiterose.ac.uk/167927/1/1912.01615v1.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/167927/1/1912.01615v1.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We present a critical assessment of commonly used pre-main-sequence isochrones by comparing their predictions to a set of well-calibrated colour-magnitude diagrams of the Pleiades in the wavelength range 0.4 to 2.5 microns. Our analysis shows that fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d6ca8bb5c9a54b9be1c71bbef2cff788
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.