Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Bekk, Magdalena"'
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing December 2022 39(4):1059-1081
Publikováno v:
Marketing: ZFP – Journal of Research and Management, 2018 Dec 01. 40(4), 44-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26539133
Autor:
Wittstock-Lang, Regina1 (AUTHOR), Bekk, Magdalena1,2 (AUTHOR) bekk@wiso.uni-koeln.de, Spörrle, Matthias1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/14/2023, Vol. 17 Issue 2, p1-23. 23p.
Publikováno v:
Marketing Letters, 2017 Dec 01. 28(4), 509-522.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45214425
Publikováno v:
In Journal of Interactive Marketing August 2018 43:98-115
Publikováno v:
Marketing: ZFP – Journal of Research and Management, 2015 Jan 01. 37(2), 79-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26426758
Publikováno v:
Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis, 2010 Jan 01. 32(3), 180-194.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41922170
Autor:
Hinze, Tobias1 hinze@wiso.uni-koeln.de, Bekk, Magdalena2
Publikováno v:
AMA Summer Academic Conference Proceedings. 2020, Vol. 31, p898-900. 3p.
Publikováno v:
Human Resource Management; Jul2018, Vol. 57 Issue 4, p869-882, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.