Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Bekele, Ermias"'
Autor:
Mihiretu, Mengistu Mera1 (AUTHOR) mengistum2012@gmail.com, Bekele, Ermias2 (AUTHOR), Ayele, Kokeb3 (AUTHOR), Asmare, Lakew4 (AUTHOR), Bayou, Fekade Demeke4 (AUTHOR), Arefaynie, Mastewal5 (AUTHOR), Tsega, Yawkal1 (AUTHOR), Endawkie, Abel4 (AUTHOR), Kebede, Shimels Derso2 (AUTHOR), Kebede, Natnael3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Patient Safety in Surgery. 1/13/2024, Vol. 18 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bekele, Ermias
The main objective of this study is to investigate the influence of service recovery on customer satisfaction the case of Addis Ababa University: School of Commerce. Service recovery is the action taken by a service provider to solve a customer compl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3fb44d497f70d5f9b17799f6b57c49d6
Publikováno v:
Journal of Range Management; Jul1974, Vol. 27 Issue 4, p308, 0p