Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Beinner, Mark Anthony"'
Autor:
Costa, Jéssica Talita Barnabé Amaral, Matias, Kathleen Campos, França, Vanessa Gonçalves, Guimarães, Lara de Carvalho, Beinner, Mark Anthony, Oliveira, Suelen Rosa de
Publikováno v:
In Journal of Neonatal Nursing December 2024 30(6):649-653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nazareth, Juliana Vieira, de Souza, Kleyde Ventura, Beinner, Mark Anthony, Barra, Juliana Silva, Brüggemann, Odaléa Maria, Pimenta, Adriano Marçal
Publikováno v:
In Midwifery October 2017 53:42-48
Autor:
Neves, Leolina Alves de Souza, Melo, Priscilla Malta Prado, Beinner, Mark Anthony, Oliveira, Suelen Rosa de
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 3; e33011326691
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 3; e33011326691
Research, Society and Development; v. 11 n. 3; e33011326691
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 3; e33011326691
Research, Society and Development; v. 11 n. 3; e33011326691
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
This study aimed to identify knowledge and experiences of early childhood education professionals concerning first aid and accident prevention in the school environment, in private primary schools in Belo Horizonte, Minas Gerais. This study used an e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::47771f9deeac696a19412d56deb3b66f
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/26691
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/26691
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.