Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Behney, Jennifer"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A multi-site replication of Yang and Lyster (2010) study Effects of form-focused practice and feedback on Chinese EFL learners' acquisition of regular and irregular past tense forms. Replication to be conducted in Bosnia and Italy with learners who a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::21bf6a341767c2860e56e40d4af1172f
Publikováno v:
Studies in Second Language Acquisition, 2013 Jun 01. 35(2), 389-415.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26328471
Publikováno v:
Salience in Second Language Acquisition
Learner interaction via written synchronous computer mediated communication (SCMC) in their second language (L2) may be facilitative of L2 development (Smith, 2012), as such interaction heightens the salience of specific aspects of the input learners
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c21dda25be516653af72190093fe4d1c
https://research.rug.nl/en/publications/2b4d278c-e44a-446b-bdca-2405b2b260f2
https://research.rug.nl/en/publications/2b4d278c-e44a-446b-bdca-2405b2b260f2
Autor:
BEHNEY, JENNIFER
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 2014 Dec 01. 98(4), 1054-1055.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43651859
Autor:
Behney, Jennifer
Publikováno v:
Studies in Second Language Acquisition, 2011 Mar 01. 33(1), 134-135.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44485988
Autor:
Behney, Jennifer
Publikováno v:
Studies in Second Language Acquisition, 2009 Mar 01. 31(1), 145-145.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44485856