Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Behavioural, Emotional and Social Difficulties"'
Autor:
Bulman, William
A growing body of research supports the suggestion that the relationships which children form with their teachers and classmates have an impact on learning (Roorda, Koomen, Spilt, & Oort, 2011). Largely built on studies with typically developing chil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2295::a783d30c2cc35fcb34becee3cec9bc1e
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:190326
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:190326
Autor:
Howarth, Katherine
This paper reports the two phases of an evaluative study looking at the impact of Thrive training. A small Local Authority (LA) in the South West of England commissioned this study. In phase-one, Thrive trainees completed Likert-type questionnaires a
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.586634
Autor:
Bradford, Jessica Claire
Impulsivity and the effectiveness of a mindfulness-based intervention were explored in relation to improving behavioural self-regulation in adolescents with behavioural, emotional and social difficulties (BESD). A computerised choice task (CCT) was d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2687::e202e3f93c7b7132ccb2044ba8f258fd
http://hdl.handle.net/10026.1/1178
http://hdl.handle.net/10026.1/1178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.