Zobrazeno 1 - 10
of 697
pro vyhledávání: '"Behavioral skills training"'
Publikováno v:
Disabilities, Vol 4, Iss 3, Pp 556-567 (2024)
Access to communication is a primary challenge affecting the education of Autistic students who use augmentative and alternative communication devices. This is compounded by potential communication partners (e.g., teachers and classroom paraeducators
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1ac221d5da841bda2b15612f54f89b0
Autor:
Tangchen Li, Sheila R. Alber-Morgan
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 10, p 1082 (2024)
Behavior Skills Training (BST) was used remotely to teach four special education teachers who lived in China to conduct free-operant preference assessments. A multiple baseline across participant design demonstrated a functional relationship between
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6b7b2feb80c45a7814193e3509dd50d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Educational Research, Vol 10, Iss 2 (2023)
This study aims to develop a valid and reliable assessment tool for the assessment of safety skills of individuals with intellectual disabilities, examine the effectiveness of the Safety Skills Instruction Program (SSIP) in teaching safety skills to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/324f12edfebb4c69b910f79e825b0e25