Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Behavior segmentation"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 69172-69187 (2024)
With the rapid development in recent years, the autonomous driving system comes to the stage of commercial deployment now. However, it is not well accepted by society. This is due to the fact that the driving behavior features of autonomous driving v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e794e412988410390eb630b870ede80
Publikováno v:
EURASIP Journal on Wireless Communications and Networking, Vol 2023, Iss 1, Pp 1-25 (2023)
Abstract In recent years, the behavior recognition technology based on Wi-Fi devices has been favored by many researchers. Existing Wi-Fi-based human behavior recognition technology mainly uses classification algorithms to construct classification mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33882e32027c4340add46d9c2c778a31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lisa Gutzeit, Alexander Fabisch, Marc Otto, Jan Hendrik Metzen, Jonas Hansen, Frank Kirchner, Elsa Andrea Kirchner
Publikováno v:
Frontiers in Robotics and AI, Vol 5 (2018)
We describe the BesMan learning platform which allows learning robotic manipulation behavior. It is a stand-alone solution which can be combined with different robotic systems and applications. Behavior that is adaptive to task changes and different
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e0a6d45bb934793adf231fdf5e1085e
Autor:
Marić, Aleksandar
Publikováno v:
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Istočnom Sarajevu / Proceedings of the Faculty of Economics in East Sarajevo. (9):71-82
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=96945
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christino, Juliana Maria Magalhães, Cardozo, Erico Aurelio Abreu, Silva, Bernardo Garretto Cerqueira, Silva, Thais Santos
Publikováno v:
ReMark-Revista Brasileira de Marketing; v. 19, n. 3 (2020): (jul./set.); 642-667
REMark-Revista Brasileira de Marketing
Universidade Nove de Julho (UNINOVE)
instacron:RBM
REMark-Revista Brasileira de Marketing
Universidade Nove de Julho (UNINOVE)
instacron:RBM
Objective: This study aimed to analyze the reasons that lead consumers to reject the tool for collecting and using navigation data called remarketing.Method: This article presented a pluralistic approach through an exploratory and conclusive descript
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::dc354c4aa94aaeb64016b1cec472f59b
https://periodicos.uninove.br/remark/article/view/14616
https://periodicos.uninove.br/remark/article/view/14616