Zobrazeno 1 - 10
of 1 235
pro vyhledávání: '"Behar S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Musvosvi, M., Huang, H., Wang, C., Xia, Q., Rozot, V., Krishnan, A., Acs, P., Cheruku, A., Obermoser, G., Leslie, A., Behar, S., Hanekom, W., Bilek, N., Fisher, M., Kaufmann, S., Walzl, G., Hatherill, M., Davis, M., Scriba, T., Adolescent Cohort Studyteam, CG-74 Consortium
Publikováno v:
Nature Medicine
Antigen-specific, MHC-restricted αβ T cells are necessary for protective immunity against Mycobacterium tuberculosis, but the ability to broadly study these responses has been limited. In the present study, we used single-cell and bulk T cell recep
Autor:
Behar, S., Carmeli, M.
Publikováno v:
Int.J.Theor.Phys. 39 (2000) 1375-1396
A general-relativistic theory of cosmology, the dynamical variables of which are those of Hubble's, namely distances and redshifts, is presented. The theory describes the universe as having a three-phase evolution with a decelerating expansion follow
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/astro-ph/0008352
Autor:
Carmeli, M., Behar, S.
Publikováno v:
Inter. J. Theor. Phys., 39 (2000) 1375
Recent observations of distant supernovae imply, in defiance of expectations, that the universe growth is accelerating, contrary to what has always been assumed that the expansion is slowing down due to gravity. In this paper a general-relativistic c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/astro-ph/0008337
Publikováno v:
In Journal of Sound and Vibration 24 November 2015 357:156-167
Autor:
Behar, S. M., Scharff, M. D.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1988 Jun 01. 85(11), 3970-3974.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/31607
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Rose, E; Jhun, P; Baluzy, M; Wagner, J; Hauck, A; Huang, J; et al.(2017). The Flipped Classroom in Medical Student Education: Does “Priming” Work?. Western Journal of Emergency Medicine, 18(5.1). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3rc7s74r
n/a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::20bcf784a49a1fd86f5c02a8f0e132e3
http://www.escholarship.org/uc/item/3rc7s74r
http://www.escholarship.org/uc/item/3rc7s74r